Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Milla - 22 januari 2011 22:45

Packade in barnen i bilen för att skjutsa dom till farmor som skulle vara barnvakt när jag spelade. Det gick bra för laget, men inte så bra för mig. Påkorpen på måndag ska jag träna spärrspel även på onsdag. Vi får väl se om jag är uttagen i laget till nästa helg.

Passade på att åka och handla lite till kylen innan jag hämtadeLoch M. Skönt att fågå och handla utan att behöva tänka på någon annan.

Sen hem och starta diskmaskinen, börja förbereda maten och plocka lite. När jag höll på med potatisen så ringde J, han ville att jag skulle komma med hans reservdäck. Han hade fått punka. Den här gången var det inte mitt fel iallafall, vilket det vargången före.

Sen på medradion i köketoch lyssna på handbollsherrarnas match. Andra halvlek kollade jag på. F*n, vad grymma dom är. Jag har fått en ny idol..... Kim Ekdahl. Vilken lirare. Han är ju hur orädd som helst. Nu är det bara att ladda för ny match imorgon.

Heja Sverige!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards