Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Milla - 20 januari 2011 23:03

Har kollat varje match än så länge. Det är så himla kul! F*n vilken match idag. Vilja, glöd, kämpartakter och stämning. man kan inte begära så mycket mer. Nu är det bara att ladda batteriet till på lördag, då smäller det igen. Hej Sverige!!!

Jag lovar, jag kommer att kolla, tyvärr kommer jag antagligen inte att vara tyst,men jag kan kolla i sovrummet. Bara jag får se och skrika lite.

Jag hoppas dom går långt!

Hej hopp nu ska jag knoppa.

Av Milla - 20 januari 2011 19:11

Ibland kan jag sakna en viss vän oerhört. Visst vi pratar ibland, men kanske inte så mycket som jag skulle önska. Har jag sagt det till den personen det berör? Nej, inte direkt. Eller nej, det var länge sedan jag gjorde det. Känns lite som vi kommit ifrån varandra. Ibland undrar jag om det är något jag sagt eller gjort,men det tror jag inte. När vi pratar så är det som vanligt. Jag inbillar mig nog bara. Kan sakna den här personen mycket.Om den här personen saknar mig, vet jag inte, men jag hoppas det. Ska jag göra något åt det? Ja, det borde jag väl, men ibland vet jag inte hur jag ska göra det. Jag får väl klura ut något fyndigt. Visst jag har andra vänner, men det är inte det. Jag är kanske inte den bästa på att höra av mig ibland jag heller. Ett samtal är inte dyrt,men det kan göra någon väldigt glad att bara ringa och fråga hur det är. man kanske inte behöver ha en särskild anledning att ringa, man behöver inte prata i timmar,men man har iallafall hört av sig. Nu är ju nyår förbi, jag gav inget löfte, men jag kan bli bättre på att ringa mina vänner ändå, någon glädjer jag kanske.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards