Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Milla - 29 januari 2011 17:40

Våra siffror för matchen idag, vi krossade Bollnäs kan man säga. Inte så spännande kanske,men skönt. Jag började bra, men sedan sågick det sämre och sämre. Nu är det bara att ladda batterierna tills imorgon, då jag ska spela Stockholms mästerskaps tävling. Ska bli kul, har inte spelat en sådan deltävling på år, men nu är det dags.

Annars händer inte mycket här just nu. Varit och storhandlat med resten av familjen, så nu står J i köket och fixar potatis gratäng, vilket jag brukar misslyckas med. Sedan blir det en god kött bit och sås och en sallad till.

Kanske det slinker ner ett glas rött med. Man kan aldrig så noga veta.

Skönt att inte ha så mycket skolarbeta man behöver göra denna helg,men snart så blir det att plugga, vi får ny läxa nästa vecka.

Jag och M har spelat lite wii, plockade fram wii fit brädan idag, så nu har man motionerat lite igen.

Nu önskar jag alla en fortsatt trevlig lördag. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards