Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Milla - 24 januari 2011 21:41

Inget direkt nytt på jobbet, men det är ju måndag.

Fick ju ett intressant berv i posten i fredags, så idag var det lite som skulle fixas innan jag kan skicka tillbaka det som skulle skickas tillbaka. Men nu är det fixat, så imorgon ska jag fylla i allt och posta det så att det är framme hos personen i fråga tills den 28:de.

Spelade korpen idag medans pappa och M var och kollade L på simskolan. Skulle prova ett annat spärrsystem. Det funkade ganska bra, lite osäker, men på onsdag ska jag nöta, nöta, nöta och åter nöta, så kanske det sitter som det ska. Hoppas jag iallafall.

imorgon ska jag ju ut och traska i skog och mark och ta med mig varma kläder till skolan. Jag läste det vi skulle ha läst tills imorgon igår, men jag vet i sjutton. Inte riktigt i min smak. Lite av det jag läste var: En fullvuxen björk dricker ca 300 liter vatten/dag en varm sommardag. Okej, men NU är det INTE sommar. HUr många år tar det innan ett barr förmultnar, menllan 7-15 år ( tror jag det var) Ärligt så är jag inte så intresserad av det, jag gillar att vara ute och traska i skogen,men inte kolla träd och buskar. Då kollar jag efter svampar och bär.

M håller på att bli förkyld, han är väldigt hes,jag hoppas att det inte blir något annat av det hela. Jag har varken tid eller råd att vara hemma just nu. Lite hosta är ju inte så farligt, än så länge har det inte brytit ut, just nu är han bara hes. Hoppas att det stannar vid det.

Idag jobbade jag över på jobbet bara för att personalen i klass är var på utbildning. Jag undrar varför jag ställer upp för, det lovas att det ska finnas hjälp från andra med, men jag var själv. Nu var det inte så många barn kvar, men ändå. Hela tiden så blir det på annat sätt än vad som dagts från början. Nej, nästa gång ska jag säga att jag inte kan.

Nu är jag trött så det är nog dags att gå till sängs och ladda för morgondagen. Tur att det är roliga människor jag går med. De flesta iallfall.

Go natt alla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards