Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Milla - 16 januari 2011 14:01

Började dagen med en liten sovmorgon. Sedan upp och fixa frukost. Efter det ville L pyssla lite, så fram med enmassa grejer på köksbordet, sen blev det lite pyssel. Efter det så gjorde jag klart tentan som ska vara inne tills på tisdag, problemet denna gång var att den var för lång, behövde korta ner ett A 4 papper, hmm oftast brukar det vara åt andra hållet, lunch bewhövdes fixas, när det var gjort skickade jagin tentan ochnu sitter jag vid köksbordet och funderar över vad jag ska göra. Jag hade tänkt åka iväg och träna lite på ett gym som hade "provapå" dag idag, men tiden rann iväg så det missade jag. Nu vet jag inte riktigt vad som står på schemat för dage, men jag skulle vilja vara lite nyttig medans jag har ångan uppe.

Dammsugaren skulle behöva komma fram lite, duntäckerna i sovrummet sunar någor kopiöst, så det skulle behöva försvinna, men jag vet inte, dammsuga en söndag. Ja, varför inte.

Men innan jag drar fram dammsugaren så ska jag suga lite på karamellen att jag redan idag har skickat in tentan och att det är många timmar kvar av dagen.

matchen igår vill jag inte prata om, då fattar ni hur det gick antar jag.

Hej på några timmar eller tills imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards