Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Milla - 25 januari 2011 23:00

Idag var det ju ett långpass på skolan. Efter lunch skulle vi ut i skogen och lära oss känna igen träd utan att de har löv. Ja, var det kul? Nja, kanske inte riktigt min grej,men allt lärde jag mig något nytt allt.

På lunchen, som blev en långlunch fick jag träna mina magmuskler rejält. Det var längesedan jag har skrattat så mycket som jag gjorde idag. Vissa av mina klasskamrater är inte riktigt kloka. Tur är väl det,förvi har väldigtmycket roligt mitt i all det jobbiga.

Nu ska vi hålla på med en massa "powerpoint" grejer. Jag vet inte om jag kommer att klara det, men det är väl bara att sitta och leka med det på datorn så man kanske lär sig till slut. Vi ska b.la göra en liten film, sätta till musik, stillbilder och en precentation. Det kommer kanske att gå bra eller så går det åt skogen ( och dit hittar jag nu, man får väl krama något träd så kanske det känns bättre) Vid den ena uppgiften med powerpoint så är jag inte själv, då är vi 2 och den har vi ett tag på oss att fixa, den andra ska jag redovisa om 2 veckor ca för att bli godkänd, det är eximinationsuppgiften. Hua, jag måste be maken om hjälp. Han har jobbat endel med det. Jag har gjort kollage med bilder och diplom i skolan det är det enda. Någon som har tips tar jag tacksamt emot dom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards