Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Milla - 2 januari 2011 23:33

På nyårsmorgonen när jag gick in på fb så hade en vän till mig mist sitt ex, far till hennes 2 barn. Igår hade hon skrivit dessa rader som jag har kopierat. Jag tycker det var väldigt fint skrivet.

ennes 2 barn. Igår hade hon skrivit dessa rader som jag har kopierat. Jag tycker det var väldigt fint skrivet.

"När vi förlorar någon vi alla måste sörja
Ett nytt liv utan dig vi alla måste börja
Ett liv där du inte längre finns
Men dig med kärlek vi alltid minns
Ditt minne lever vidare med oss varje dag
I våra egna liv vi nu får ta tag
För att sörja kommer vi alla få göra igen
Tills den dag vi ses igen"
Det är många många år sedan de separerade, men som hon skriver, det är ju faktiskt så det är. Dom har en lång väg att varndra, men jag vet med egen erfarenhet att livet går vidare, men det kommer att bli en lång bergodalbana att åka. Tiden läker alla sår, men vissa läker aldrig helt. Men det blir lättare.
 
Nu kallar sängen, jobbet väntar bakom hörnet om några timmar.


"

Av Milla - 2 januari 2011 16:09

I går var det en slappar dag. Mådde toppen, men all snö som kommit ner gjorde att jag inte ville gå ut. Men idag har jag varit ute några gånger. Jag tog tag i snöskoveln och skottade mig ner till bilen. Väl där sopade jag avbilen så att jag kunde ta den till affären. Det tog ett tag att skotta för det var en himlans massa snö som kom på nyårsaftonen. Kändes väldigt bra när jag var kvar. Passade även på att ta bort alla istappar som hänger ner från huset.

L skulle få besök av en kompis, men kompisen ångrade sig och ville att L skulle komma till honom istället. Så efter maten blev det att skjutsa henne till Drottningholm för några timmars lek. J får hämta henne när han åker hem från jobbet.

Nu har jag och M spelstund med wii. Jag har fått spela Hugo för honom. Nu spelar han själv.

Ska strax ta och plocka ur diskmaskinen och plocka in det smutsiga efter det. Fattar inte att det kan bli så mycket disk hela tiden.


Imorgon börjar jag jobba igen. Det kan bli rätt skönt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards