Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Nästan klar

Av Milla - 13 januari 2011 22:36

Efter gårdagen har jag ju inte så mycket kvar att göra på tentan, men jag kompå att det var 2 papper till som skulle lämnas in tills på tisdag, så idag har jag gjort dom färdiga. Imorgon ska jag göra klart det sista. Jag visade mina arbetskolleger det jag hade skrivit om konflikterna, dom tyckte iallafall att det var väldigt bra skrivet. Så nu är det bara att hålla tummarna.


Nu ikväll har jag funderat lite. Det finns vissa människor som jag inte har känt så länge, men det känns som omjag har känt dem längre. Jag är väldigt glad att jag har lärt känna dem. Det är 3 personer jag tänker på lite extra i detta fall. Jag har aldrig träffat dem, en har jag bara pratat med via nätet (mail,chatt och via varandras bloggar) de andra 2 har jag pratat med på nätet och även i telefonen. Jag måste barafå tala om att jag är glad att jag har lärt känna er, jag tror ni vet vilka niär, annars är det "B", Y och A. Jag hoppas att jag får träffa dig Y i april, dig A hoppas jag att jag får träffa innan ( jag hoppas det blir middag snart på en trevlig restaurang, men inte för mina pengar ;) ), B dig hoppas jag också att jag får träffa någon gång, men när det blir och hur det blir vet jag inte. Nu är jag även VÄLDIGT gladför mina gamla kära vänner som finns omkring mig med. Jag skulle inte klara mig utan er.Många av er har en speciell plats i mitt hjärta, vilka det är vet nog det med.

" Vänner komma

Vänner fara

Men låt oss alltid vänner vara"

Det är ord jag brukar tänka ofta.


har kolla lite på handbolls VM. Den här matchen som var nu ikväll var kanske inte den bästa matchen jag sett, men idrott är ju alltid kul. Måste ju få skryta lite , jag har ju faktiskt en kompis som är med i handbolls landslaget, då är det ju lite extra kul att kolla. Så att han sköter sig. Mendet behöver jag inte vara orolig för, han ger alltid sitt yttersta, det har han alltid gjort. Önskar att jag kunde komma igång och träna lite mer. Inte bara bowling (fast det skulle behövas) utan även lite annat. Jag får försöka ta mig i kragen. Så svårt är det ju inte.

Lite vilja och motivation så går det.

Idag var det inte stjärtlapp jag åkte i backen utan madrass, attans vad kul det var.

Nu är det snart dags att tänka på morgondagen. Sitter och väntar på att maken ska komma hemså vi hinner säga några ord till varandra, vilket vi knappt har gjort denna vecka.Inte så kul. Men men.


 
 
Elisa

Elisa

13 januari 2011 23:24

Så fint skrivet rara du.
Jag är så glad för dig med Milla känns som man känner dig och hoppas vi ska träffas någon dag när det gått mera framåt här i livet som varit lite svajigt för min del periodvis att man liksom gått in i sitt.

Kramisar i massor, tack att du finns!!
<3

http://www.brizen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

~Anki

14 januari 2011 09:34

Håller med föregående talare =) tack för dom fina orden!
Och jag hoppas vi ses snart jag med, den där middagen skulle sitta fint ;)(skulle vara kul att ses även om det inte hägrade en gratis middag med) vad roligt att du snart ska träffa Y =) Hälsa så gott från mig fast jag aldrig pratat med henne (eller egentligen känner henne) anser henne lite som en vän ändå med tanke på att vi alla fått genomgå samma prövning.

ha en bra fredag och en trevlig helg!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards