Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

Över och förbi

Av Milla - 1 januari 2011 16:58

Så var 2010 till ända. Nu är det bara att ta nya tag och se vad detta år har att ge.


Igår åkte vi ut till Stenhamra till några vänner. Det blev god mat och lite vin, inga mängder, vilket kanns superbra idag. Kom hem vid 2 tiden. Men sedan kunde man inte somna på en gång. l var vaken hela tiden, hon somnade till lite i bilen, men när vi kom hem med våran privatchaufför så väckte jag henne och hon gick upp själv. M hade tagit ett "powernap" vid 18 tiden så han pallade kvällen han med. han somnade med i bilen, men det gick inte att väcka honom sedan så J fick bära upp honom. Han sov gott till ca 8 sedan kom han. Men vi låg kvar i sängen till ca 10, då vi fick oväntat besök.

Om någon timme ska jag ställa mig vid spisen och laga lite mat och bjuda våran chaufför som tack för skjutsen igår.

Skulle behöva skotta lite, men jag tar och gör det imorgon istället, J jobbar då,så då passar det bättre. Sen kommer det nog säkert mer snö ikväll så det får allt vänta.


nyårslöfte...... ja, jag har inte gett något, men jag har lovat mig själv att jag ska ta tag i min träning lite bättre. Om det så bara är att gå ut och gå en sväng, men jag vet att jag mår bättre om jag rör på mig, så nu ska det bli av. MEN det är INGET nyårslöfte.


Nu ser jag fram emot ett nytt år.

Jag önskar alla en trevlig fortsättning på det nya året.


( Måste bara prova 1/1-11, en himla massa 1:or blev det och värre blir det i nov ;) )

 
 
Ingen bild

~Anki

2 januari 2011 12:21

va skönt med sovmorgon sådär ibland =) tack för nyårssamtalet var ett trevlig avslut på mitt nyår. Har inte heller avlagt nyårslöften, jag är så dålig på att hålla sånt så det är lika bra att låta bli.

God fortsättning på det nya året
*kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards