Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Nya gråa hårstrån

Av Milla - 25 november 2010 23:24

Sitter och jobbar med nästa tenta som ska vara inne på tisdag. Den ger mig en massa gråa hårstrån. Jag hade visst sådana innan jag började plugga igen, men nu går det fortare att få flera känns det som. Men men, det ska nog gå vägen och det finns ju toningar man kan köpa och döja dom med ;)


Igår var jag och besökte en klasskamrats arbetsplats. Det var intressant. Vetinteom jag fick med mig något vikan använda påvåra skola som jag fick på förra stället, men det var intressant att se hur det är på andra skolor.


Idag hade vi öppet hus på jobbet. Vi hade loppis i matsalen, vernisage i 1:ans ena klassrum, ansiktsmålning, egengjorda smycken,fika och andra försäljningar i de andra klassrummen. Pengarna som vi får in ska gå till "World of friends". Ett kul initiativ. Får se hur mycket pengar det blir, antar att dom räknas i kväll och vi andra får reda på det imorgon.


Imorgon är det fredag och det ska bli så himla skönt. Jag ska ta det lungt men jag ska försöka skriva lite på tentan med. Inge kul en fredag, men jag måste. Har 1 läxa till som ska göras. Men det känns som om tentan är viktigare. Men den andra ska göras den med.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar ta bussen imorgon bitti. Min bil låter inte riktigt som den ska så jag vill inte ta den. Jag tror inte att det är någon fara att köra med den, men det är dumt om det blir värre. Har en som ska kolla på den.

Sen gillar jag ju inte väglaget så där jättemycket just nu. Men jag törs köra,men är glad om jag slipper.

I måndags fick min arbetskamrat A en liten dotter. Allt var bra och hon var jätte lycklig att ha blivit mamma. Jag är så glad för hennes/deras skull.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards