Alla inlägg den 15 november 2010

Av Milla - 15 november 2010 23:27

Ibland skulle jag vilja ta alla mina vänner, bjuda dom till ett och samma ställe samtidigt, tala om för dom hur mycket jag tycker om dom, Nya vänner som gamla vänner. Många av mina vänner pratar jag inte med så ofta, men jag vet att dom finns. Sen skulle jag vilja tala om för dom hur mycket dom betyder för mig. Jag har fått 2 nya vänner, som jag tror att jag kommer att ha kvar väldigt länge, hoppas jag i varje fall. En av domhoppas jag attjag snart får träffa "på rikigt" och bjuda på en brakmiddag. Kanske Thai eller en rejäl köttbit, vi får väl se.


Idag så kom ett oväntat samtal, men jag fick lite mer kött på benen, lika så med ett mail jag fick.Positivt


Spelade korp i bowlingen ikväll. Vi vann inte jag och S, men det var kul och jag är faktiskt ganska nöjd med mitt resultat. Bara att hoppas att det håller i sig i helgen om jag nu blir uttagen. Får veta det imorgon hoppas jag. Vi brukar få reda på det på tisdagarn.

Matchen är pålördag, sen hade jag tänkt att ha egen tid med L efter matchen.Förstskavi åka och handla present till J mannen och efter det vill L gå på bio. Jag tror att hon vill se Toy Stories 3 så vi får väl se. Äta lite först och sen bio innan vi tar bussen hem. Då har hon fått lite egen tid med sin mamma.


Nu ropar kudden på mig så nu ska jag krypa ner i sängen för att sedan gå upp tidigt för att åka till skolan, börjar 1 timme tidigare än vanligt imorogn. Men slutar även 1 timme tidigare. Bara att hoppas att det inte är halt när jag ska åka. Gillar inte att köra när det är halt eller har snöat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards