Alla inlägg den 1 november 2010

Av Milla - 1 november 2010 18:26

Idag var det höstlovs måndag. Mycket pyssel på jobbet blev det. Inte helt fel det heller. Det var som en hel tomteverkstad hos oss idag. Det pysslades och bakades, barnen vi har där på loven tycker att det är hur kul som helst.


Igår så lyckades jag bli klar medtentan för den här gången. Nu är det bara att hålla tummarna att det kommer att gå vägen även denna gång. Tycker att det var lite svårare denna gång än förra gången, men men, bara att hoppas.

Annars får jag väl rätta till felen och skicka in den igen.

Men jag hoppas att jag slipper det.

Idag träffade jag den som ska komma och jobba i våran klass istället för A fram till jul, eftersom hon går på gravledighet. Hon verkar trevlig. Men jag kommer att sakna A något grymt, men jag hoppas att allt kommer att gå bra för henne och att hon kommer och hälsar på mycket.


Nu ska jag kolla hur det går för mina bowlingvänner som spelar tävling ikväll i våran hemma hall.

Heja heja!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards