Alla inlägg den 4 november 2010

Av Milla - 4 november 2010 19:03

För någon vecka sedan hände det något lustigt kan man kanske säga. Jag fick mail från 2 olika personer som rörde samma sak. De 2 personerna känner inte varandra och jag kände ingen av dem jag heller. Jag tror att vi alla hade hört om varandra från en person som vi 3 visste (trodde vi visste) vem det var/är. Jag har nu pratat med båda och det känns så himla bra. Tack båda 2 för att ni lät mig ringa. Känns skönt. Jag tror att vi kommer att höras av även fast en viss person kommer/har försvunnit från våra liv. Hoppas jagiallafall. Både att vi kommer att höras av och att den sista försvunnit.

Tack igen!

Av Milla - 4 november 2010 07:36

Ledig. Hade hoppats på att få en liten liten sovmorgon nu när jag fick vara ledig idag, men icke det. Båda barnen i sängen, sen en massa bus när klockan var strax efter halv 7. Så nu är det bara att försöka vakna till liv. Idag finns det en massa måsten att taitu med. Byta däck på bilen, städa lite, fixa till csn, tvätta, och plugga. Nu har jag ju lite tid på mig, känns som om det blir en lång dag. Men men, sova kan jag kanske göra när jag blir gamal.

Har precis druckot en kopp kaffe, så det är nog bara vänta några min så att koffeinet går ut i kroppen så blir jag kanske lite piggare. Imorgon blir det ingen sovmorgon, då ska jag börja extra tidigtistället, men då får jag ju gå hem tidigare.

Nu ska jag försöka vakna till liv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards