Alla inlägg den 19 november 2010

Av Milla - 19 november 2010 11:56

Nu börjar mitt liv gå tillbaka till det normala, alltså som mitt liv kändes förr och som det ska kännas. Jag är fortfarande på min vakt och det ör en bra bit tillbaka till vad det ska vara, men jag tar sakta ett steg tillbaka i rätt riktning. Antagligen kommer det att komma ett bakslag, men då får det göra det. Jag är iallafall på rätt väg. Jag har många att tacka för det. Jag tänker inte skriva här vilka utan jag tror att ni känner er träffade ni som ska göra det. Nya vänner och gamla vänner. TUSEN TACK ALLA IGEN.


Just nu har jag lite rast på jobbet, men snart ska jag tillbka in och jobba. Fredag och då är det ibland tacos på menyn hemma. Men ikväll lär det inte bli det, fick det till lunch idag på jobbet. Jag vet inte vad det blir men jag hoppas att det blir något gott. Men det blir det säkert.


Imorgon väntar det en ny match, men dock i hemma hallen denna gång. Det blir tufft att vinna, men vi ska vända de senaste matcherna nu och ta en vinst.

Har vi tur så kommer det ner lite folk och heja fram oss till vinst. Det skulle vara så skönt.

Nu ska jag ta och jobba lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards