Alla inlägg den 20 november 2010

Av Milla - 20 november 2010 20:54

Mitt spel idag var en katastrof. Nu ska jag ha ett eget träningsläger i veckan. Jag  bara måste det. Så här kan det inte fortsätta.Jag är så ledsen och besviken på mig själv. Jag vet att jag kan mera, men sen funkar ingen ting. Uppvärmningen gick bra, men sen blev det pannkaka.

Jag kan acceptera att man förlorar när man har gett sitt bästa, men inte när man gjorde som jag idag.

Nu ska jag dricka vin.

Av Milla - 20 november 2010 09:47

Då var det dags för lite att komma ner igen. Jag tycker att det räcker att det kommer lite snö strax innan jul. Det behöver inte komma nu redan. Det är fint med snö, men det är inte roligt att skotta och köra bil i halt väglag.


Om en stund ska vi iväg och handla present till maken och sen ska jag spela bowling. Efter bowlingen ska jag iväg med L på bio. Vi ska se Toy stories 3. Tänkte att vi skulle ha lite tid tillsammans. Det känns som om det var 100 år sedan jag var på bio. Sist jag var på bio var jag och såg Sagan om de 2 tornen tror jag.


Jag hoppas att vi får en seger idag. Det kommer att bli tufft, men det äringen omöjlighet. Men dom ligger före oss i serien och förra året kvalade de upp till Elitserien, så duktiga är dom. Men vi har spelat jämna matcher mot dom. Vi spelade mot dom förra helgen. Men då på deras hemmebanan, vi förlorade då med 13-7men idag ska vi vända den negativa trenden vi hade förra helgen.


Nu ska jag försöka köra ner bilen för backen. Antar att den kommer att parkeras nedanför bacdken idag när vi kommer hem.


Ha en trevlig lördag alla människor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards