Alla inlägg den 30 november 2010

Av Milla - 30 november 2010 19:24

Nu har jag även lämnat in tentan på skolan som man ska göra, så nu återstår väntan. Nästa vecka är jag ledig på tisdagen. Men då har jag 2 utvecklingssamtal att klara av. Först 1 med L sen ett med M. Men det är skönt när dom är avklarade. Inget jag bävar för, men det är skönt när det är över.

Idag fick J åka och hämta L från skolan, då hon hade ont i magen, så jag fick lov att åka från skolan 1 timme tidigare. Men det var helt okej. Nästa tisdag ska jag försöka vara klar så gott som med det vi har till den 14 i skolan. Kan vara skönt att inte ha allt kvar att göra i sista minuten.


Idag hämtade jag mina nya gele till naglarna, jag hoppas den är bättre än den förra. Om jag hinner ska jag göra naglar ikväll, annars får det bli imorgon. Men dom ska dit nu. Det ska bli skönt att få lite naglar igen. Sen har jag köpt en ny pensel. Jag hoppas att det blir bra den här gången.


Idag har jag faktiskt unnat mig en ny tröja. Har betällt den, kände att jag kunde unna mig själv något efter allt slit med skolan och annat. Jag hoppas att den kommer snart. Den är iallafall varm och skön, hoppas jag. Den ser ut att vara det iallafall. Köpte den i en färg jag inte brukar använda, turkos, men det blir nog bra.

På söndag ska jag ju ha ljusparty. Jag hoppas att jag kommer upp i en summa så att jag kan fådet jag vill i bonus. Måste se till så att det kommer lite folk. Men jag tror att det gör det.

Nu ska jag kolla klart på programmet jag tittar på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards