Alla inlägg den 21 november 2010

Av Milla - 21 november 2010 22:40

Idag har jag skickat in mitt skoljobb som skulle in ikväll. Gjorde en intervju med min moster hur det var när hon växte upp. Kul att höra.


Sen har jag och mamma krattat på tomten. Fy så tråkigt det är. Sen lite god middag nu ikväll när J fyllde år.

När M skulle somna klagade han att han hade ont i örat. Suck suck och suck. Antar att det är öroninflammation igen. Jag tror det är den fjärde han har. Nu är det bara att boka tid hos läkaren imorgon så att dom får kolla. Men det blir väl en ny penicilin kur. Inte kul. Men det är som det är. Måste höra med läkaren nu, han måste få hjälp. Det blir väl rör snart tror jag. Det kan inte fortsätta så här. Men jag ska inte måla fan på väggen, det kan vara något annat med, men jag tror inte det. Så nu blir det VAB imorgon. Men jag tror att det är den första den här terminen, så det är ju inte så farligt. Men inte kul. Sen har jag skolan på tisdag som jag verkligen skulle behöva åka till, vi får väl se hur det går med det nu. Men jag hoppas att jag kan åka några timmar iallafall. Jocke kan kanske byta tur och jobba kväll, då hinner jag för jag skulle bara gå till kl:15, men jag kan åka halv tre, så hinner jag.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards