Alla inlägg den 14 november 2010

Av Milla - 14 november 2010 23:06

Den här söndagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Skulle göra en massa, men bara typ hälften blev gjort. Jag skulle plugga imorse, byta däcket jag körde sönder på J:s bil igår, gratta världens bästa N och kratta litelöv. Jagbytte däck och skickade in uppgiften somskulle vara inne senast kl:18 idag, men sen vart det inte så mycket mer. M hade inte en sån rolig dag. Igår så hade han inte kunnat göra "det stora" så bra,så jag åkte iväg och handlade katrinplommons pure'. Han tyckte inte att det var så gott, men han åte några teskedar medan han kväljde ner det. men det blev inte så mycket till resultat. Fick i honom entesked till idag. Men inte sen heller. Smorde in en tops med matolja och försökte hjälpa honom.Utan resultat. Ringde Bromma närakut för att kolla om man fick ge lavemang. Det gick bra. J handlade när han åkte hem efter b-lagsmatchen. Skulle ge honom det, emn han började gråta,men det var bara att tvinga i honomdet. Attans vad det skar i mitt mammahjärta när jag gjorde det och hangrinade. Sen åkte jag och handlade, när jag kommer hem kommer M gråtande mot mig och talar om att det svider i rumpan. Jag vet att det gör det efter som jag vet hur det är. Men usch vad blödig menblir när det handlar om barn. Men efter några timmar så hadehangjortifrån sig enhel del. Tack för det, nu hoppas jag att jag slipper det där för en lång tid.

Igår fick jag besked om att jag kommer att få studie bidrag, vilket kommer som ett skänk från ovan. Nu kanske jag kan börja leva som en människa igen. Imorgon börjar en ny arbetsvecka, men imorgon kväll ska jag iväg och spela korp, sen har vi ju ett kalas på onsdag då L fyller 7 sen på söndagär det dags för nästa kalas, då maken fyller. Mycket tårta blir det.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen om sluta mina grön/bruna och drömma söta drömma.


Av Milla - 14 november 2010 07:10

Jag är så trött så att det känns som om jag skulle kunna sova lika länge som törnrosa typ. Ögonen är aldeles grusiga,gäspar och vill inget annat än sova. Men jag blevväckt avM som ville titta på Dora. Så det var bara att stiga upp, men det var inte med ett leende på läpparna jag gjor det, kan jag säga,


Matcherna igår behöver vi inte prata om. Men andra matchenspelade vi bra,mende andra var bättre. Jag är inte nöjd med min insats i den första matchen, men den andra.


Idag ska vi åka och fira N som fyller är. Det ska bli trevligt. Nu är hon med i klubben ;)

Sen fira farsdag lite smått med lite god mat.

Nu ska jag sätta på lite kaffe så jag kanske kan pigga på mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards