Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Måndag hela dagen

Av Milla - 8 november 2010 22:47

Idag var det full rulle igen.Många barn som varit lediga1 vecka.

Idag var jag inte i barngruppen så mycket efter lunch. Först hade vi avdelningsmöte, sen var det LBG möte. MEn det gick bra.

På fredag är det A:s sista dag innan hon går på gravledighet. Det kommer att bli tomt. Menjag hoppas att hon kommer och besöker oss ofta. Jag kommer verkligen att sakna henne.


När jag hade hämtat barnen såblev till att fundera på vad vi skulleäta, det bidde hamburgare på barnens begäran. Det funkade bra och alla åt.Sen blev det helavtvättning i badet. Så nu klarar dom dig någon dag.

Efterdetfickdom upp kroppsvärmen genom att spela lite wii. Sen krambjörnarna och bamse som gonattsaga till Mathias och Ronja Rövardotter till Linn.

Nu har jag bara setat ochlekt framför datorn en stund, snart ärdet dags för mig att gå och krama kudden. Imorgon väntar skolan och sen på onsdag ska jag iväg och göra vfu på Birkaskolan. Det kommer att bli trevligt (hoppas jag iallafall).


Jag ska iväg på en till vfu den här terminen. Jag ska kollamedenklasskamrat imorgon om det passaratt jagkommertill henne om 2 veckor. Det hoppas jag att det gör.

imorgon kommer våran rätta läraretillbaka, det ska bli skönt.


Annars har det inte varit så mycket den här dagen, men det kommer nog att bli lite tuffare resten av veckan. Men det kommer att gå bra.


Nu ska jag kolla när jag börjar imorgon och i vilken byggnad och sal jag ska vara på morgonen. Skönt att veta det, men jag kommer säkert att få kolla imorgon bitti med igen. Mitt minne sviker ibland. Vet inte om det har att göra med åldern men det tror jag inte. Det har alltid varitså.


Går fortfarande omkring med ett leende på läpparna. Jag hoppas att det kommer att hålla i sig. Ska prata med en person på skolan imorgon och höra om det finns några nyheter. Jag hoppas det och jag hoppas att dom är goda.

Ha det så bra alla glada.

 
 
"B"

"B"

10 november 2010 12:48

Undrar så vad som hänt den sista tiden..

Många kramar*

"B"

http://brizen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards