Alla inlägg den 31 december 2010

Av Milla - 31 december 2010 11:10

Idag är det Nyårsafton, det är en dag då man ska ha det trevligt med vänner, äta god mat och umgås och fira ut det gamla året för att fortsätta fira in det nya året. Hur man firar spelar ingen roll men det är en glädjens dag. Idag vet jag att minst 3 st inte kommer att tycka att denna dag är en glädjens dag och de känner antagligen inte alls för att fira. En vän till mig som jag umgicks mycket med förr har mist hennes ex, han är far till hennes 2 barn. Han gick bort igår, om det var i sjukdom eller en olycka har jag ingen aning om, men det är hur som helst väldigt tragiskt. Mina tankar idag är hos dig C med dina barn.


Jag hoppas att det kommer att bli en trevlig kväll för våran del ändå. Vi ska åka till vänner i Stenhamra för att fira in det nya året.


Min förändring blev kanske inte så stor, men jag är nöjd. kommer att gå till det stället flera gånger. Detblev lite röda slingor och allt mitt gråa är borta, lite annorlunda frisyr, men inget drastiskt. Men jag är nöjd och det är ju huvudsaken.


Jag önskar alla ett gott slut och ett gott nytt.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards