Alla inlägg den 11 december 2010

Av Milla - 11 december 2010 19:17

Idag var jag till Danderyd/Mörby och provade på något jag aldrig provatpå förut Det var floating. En speciell upplevelse. Jag fick förfrågan om jag ville följa med enkompis och prova och det tackar man ju inte nej till. Var lite nyfiken på hur det skulle vara. Man fick först duscha av sig ordentligt och tvätta kroppen och håret, sedan fick man krypa ner i en balja med lock, såg nästan ut som ett gigantiskt halverat ägg. Där var det typ 30 ca vatten som var salt och så var det ca 35 grader varmt. Sen stängde manlucka och kröp ner i vattnet. Lite ljus och musik sedan la man sig försiktigt ner och så flöt manomkring där i 45 min. Sedan närtiden varute så kom det1 och knacka på luckan och sa att tiden var slut. Dååter in i duschen för en ny vätt omgång. Efteråt kändes det riktigt avslappnande. Jag slumradetill enstund, det var helt okej, jag tror att man måste prova några gånger innan man kan säga om man gillar det eller inte.


Sedan en sväng förbi Solna och sedan till hallen för attinvänta Noch T för att hämta min lilla bil som varit hosT bildoktor. Hämtade barnen hos farmor, sedan styrde jag bilen hemåt för att inhandla lite mat till kvällen och så hem.

Nu halv ligger jag i soffan och väntar på att det ska bli något intressant på tv. Fick en drink utav maken som smakar toppen. Nu är det bara att vänta för att få se vad kvällen har att erbjuda.

Igår kollade jag på finalen av Idol, Tack för att det var rätt person som vann. Jag bara älskar hans lite hesa raspiga röst.


Jag önskar allen en trevlig lördag med allt vad det innebär.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards