Alla inlägg den 5 december 2010

Av Milla - 5 december 2010 22:19

Imorgon är det jobb, men på tisdag ingen skola. Jag är Ledig, känns ganska bra.

Men jag kom på idag att jag nog måste ta mig till tp Solna eller Bromma blocks för att kolla om jag kan hitta något till julbordet på torsdag. Ska på julbord med jobbet då. Skulle vara kul att ha något nytt att ha på sig.


Idag hade jag ljusparty här hemma. Var ganska glad för det var ganslka många som skulle komma. Men många droppade av, men det blev en ganska bra säljning för C iallafall. Men det känns inte så kul när det inget är så många som kommer. Visst det kans köra ihop sig, men det är lite tråkigt när det blir så. Men men inget att göra något åt. Hade lite tur iallafall. Har sett en ljuslykta eller vad man nu ska kalla det som jag ville ha, ha velat haft den sedan jag såg den första gången. Men tyckte attt den var lite dyr, men nu hade mamma sagt att jag fick typ halva i julklapp av henne. Så jag köpte den, OCH det var tur det. C lämnade kvar den katalogen som börjar i Januari och den är borta ur sortementet då. Den finns inte med. Men jag hann få den tjoho. Även om det nu blir ett stort hål i min fattiga studentplånbok, men det får det vara värt. Den kommer att bli jättebra där den ska stå. När den kommer om ca 2 veckor.

Den kommer att lysa ofta och mycket.

Tack för idag.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards