Alla inlägg den 21 december 2010

Av Milla - 21 december 2010 22:41

Natten till fredag åkte M på kräksjukan igen. Sen åkte vi till Sala och natten till måndag blev det L:s och min tur att ligga med varsin hink. Fick ringa ner till lill stugan och be mamma komma upp. Jag orkade inte stå på egna ben när L började kräkas. Tyvärr så hann hon inte upp, så det var lite att ta reda på. tur att mamma finns här när det händer saker. Men imorgon är det dags att ta sig till jobbet igen. Det ska faktiskt bli rätt skönt. Tyvärr så hann jag inte lämna julklappen till V men jag har talat med henne idag, så hon vet att den finns där.Jag får väl se om hon kommer in innan jul och hämtar den eller om den får stå kvar. Frågan är om hennes nyfikenhet tar överhand eller ej ;)

Sen imorgon ska jag baka havrekex, det tillhör julen tycker jag. Min pappa bakade alltid det. Havrekex med julskinka och stark senap, kalas!!!


Sen är det några julklappar att slå in. Men innan jag kommer hem efter jobbet ska jag åka på mamografi, kanske inte så kul,men det är bra att det finns.


Fick en trevlig förskottsjulklapp idag iallafall. Jag klarade den tredje tentan, så nu behöver jag inte fundera något mer på den. Nu är det bara att blicka framåt tills nästa tenta. Den ska vara inne den 18 jan. Men jag fick en extra läxa nu bara för att jag inte kunde vara i skolan idag, men det får jag väl ta. Bara att plugga vidare. Den var itne allt för jobbig ( hoppas jag)


Nu ska jag vara lite social med mamma och J.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards