Alla inlägg den 12 december 2010

Av Milla - 12 december 2010 18:53

Fick ligga ganska länge idag. Sedan upp och studtsa och fixa lite kaffe. Sedan plockade jag lite i köket. Barnen lekte. S ringde och hörde om vi skulle träffas och åka lite pulka, ja varför inte. Men sen blev det lite ändrade planer. S skulle iväg och spela lite bowling i Högdalen. Jag kunde ju inte följa med eftersom J jobbar dennahelg. Så vi packade in oss i bilen och drog iväg till Drottningholm och åkte lite pulka. Men attans vad kallt det var. Vi var ensamma där kan jag tala om. Sedan hem och baka pepparkakaor. Nu har dom tagit ett bad, så nu är alla rena och fräscha. Nu blir det lite tv tittande innan det är dags att stoppa barnen i säng och jag kan plugga lite. Har faktiskt skjutit det lite åt sidan denna vecka. Men nu måste jag ta mig i kragen så att jag hinner med det som måste vara klart till tisdag. Jag hoppas att jag fixar det.

Ha en skön söndag alla.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards