Alla inlägg den 13 december 2010

Av Milla - 13 december 2010 22:19

I morse började jag kl:07.00. Det var våran klass och 9:orna som skulle stå för luciafriandet. Eftersom det är en massa elever och lärare på skolan har vi lucia i ishallen. Varm och skönt eller? Så kl:07 var det dags att vara på plats för att ställa iordning allt och sedan skulle första framförandet starta kl:08,00. Det var för föräldrarna. Det gick bra, förutom att när jag skule in på isen med mina tomtemössså gick ena snöret på skridskon sönder,så jag fick försöka åka med en knytens skridsko och en oknuten. Det gick bra att ta skär med vänster dojjan men inte höger. Men det fixades till innan vi skulle in till nästa föreställning. Dom skötte sig braalla 100 som stod på isen. Sedan var det att plocka ihop,äta lunch och sedan lite lektioner med lekar. Ett möte var inbokat kl:15. Hämta barnen på dagis för att sedan åka hem och fixa mat. Nu är det soffan och tv:n som gäller. Ska snart krypa ner i sängen för en skön nattsömn. Imorgon blir det skolan igen. Ska bli trevligt att träffa alla glada människor och få skratta lite. Sen på kvällen är det bowling i Jakan. Trevligt det med. Nu säger jag natti natti.

P.s Lycka till imorgon A med resan. Du grejar det D.s

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards