Alla inlägg den 26 december 2010

Av Milla - 26 december 2010 23:39

Efter att i flera dagar varit dålig, så kunde jag käka mat som vanligt igen. Men jisses vad man blev mätt fort. Har ju varit risig i kistan sedan i torsdags em efter att vi legat i kräksjukan, men idag var det första dagen det känndes som det skulle igen. Men julmat har jag inte ätit så mycket utav, med det gråter jag inte år så mycket.

Nu har mamma gått ner till sig, så då kan man passa på att sitta live vid datorn. Hon tycker inte att det är så kul att man sitter vid den när hon är här och det kan man ju förstå.

Idag har dagen varit fylld med massa pulkaåkning här hemma på tomten. Våran backe kan vara bra till något :)

Imorgon blir det nog mer av den varan.

Skulle vilja göra något åt mitt burr, men jag vet inte vad. Ska ringa runt lite imorgon och kolla om det finns någon klipptid inom den närmasta tiden, men det är nog omöjligt. Menman kanju alltid försöka. Men jag vet inte vad jag ska göra med det. Klippa kortare? färga?slinga? frågorna är många. Eller mankanske skulle låta det vara och se vad som händer? Men jag vet att jaginte orkar låta det vara allt för länge. Jaja vi får la se.

Nu är snart julen förbi och allt vad den har att ge, snart börjar ett nytt år. Undra vad det kan ge? Jag vet att jag inte kommer att ge något nyårs löfte, de brukar vara svårt att hålla vad man lovar så det är lika bra att låta bli. Vad jag/vi ska göra på nyår är inte rikigt bestämt. Men jag skulle bara kunna sitta hemma och mysa, men då känner man ju inte att det är nyår direkt. Jaja vi får väl se vad som händer.

Det som händer nu är att jag ska gå och lägga mig.

Hoppas att alla har haft en bra jul.

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards