Alla inlägg den 7 december 2010

Av Milla - 7 december 2010 19:43

Ledig idag, men för det satt jag inte och rullade tummarna. Först skjutsade jag M till dagis, sen iväg med bilen till T som ska kolla vad det är som "knackar" när jag svänger, lite även när den bara rullar, sen lite shopping i Vällingby. Kolla om jag hittade något att sätta på upptill till julbordet på torsdag, sen blev det några inpulsköp med. Sedan iväg till hallen för en kopp kaffe, hade tur, för svärfar var i hallen så jag fick åka med honom till Ekerö centrum, därifrån snabbt till okq8 för att hämta ut ett paket, sedan på bussen för att åka till L:s skola för först utvecklingssamtal med henne och sedan till dagis för nästa utvecklingssamtal. Båda samtalen gick bra, sedan hade jag med mig en kompis till M hem. Men vi fick gå från L:s skola eftersom jag inte hade någon bil. Det tog sin lilla tid att gå med 2 st 3 åringar och 1 7 åring, men det gick galant. Dom var duktiga. Det var mycket spring blandat med att hopp samt slänga sig i snön. Här hemma lekte dom, sen så blev det hemma gjorda hamburgare med hemgjorda pommes.

Hade även lovat L att vi skulle baka, så nu står sockerkakan i ugnen. När barnen har somnat ska jag bara sätta mig i soffan, tända några ljus och rulla tummarna. Nu har jag gjort mitt för idag. Imorgon blir det lite pluggande medans jag väntar på att juniorträningen börjar, sedan ska jag nog träna lite extra imorgon.


Kollade lite på handbolls EM ikväll, svenska tjejerna var grymt duktiga. Riktigt kul att se.

Önskar alla en trevlig tisdag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards