Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Då var det fredag igen

Av Milla - 29 januari 2010 21:43

Jobbet har flytit på,har gjort några personer glada dom senaste dagarna.Idag tror jag att jag gjorde en person extra glad. Men det är hon värd.

Igår var det korpen igen, har blivit rätt mycke bowling den här veckan,men det har varit kul. Igår spelade vi inte på top,men allt för spänningen.

imorgon är detliga match igen. Jag hoppas påen ny kanon match av oss. Vi kanske inte slår klubbrekord,men vi kan ju vinna iallafall.

Skulle vara kul att få spela bra i 4 serier.


Här hemma har det inte varit så spännande. Dagarna går sin gilla gång. Imorgon ska jag röja här hemma. Ska ha ljusparty på söndag. Som det ser ut nu skäms man bara man öppnar dörren in i huset.

Men ska tatagimittliv ordentligt nu. Det är mycket som ska förändras. Och jag ska fan ta och ta tag i det. Det är rättmycket jag ska ta tagi .Jag ärduktig på att säga att "jag gör det imorgon" men det är slut med det nu.



Snart börjar os. Då kommer det att bli jobbigt. Jag gillar inte när det ärså stora tids skillnader. Men vissa saker vill man ju inte missa. Tur att man har tv i sovrummet. Men sen jobbar det ju många som gillar idrott på jobbet så det kommer nog vara fler än bara jag som kommer att gåmed tunga ögonlock.


Nu ska jag ta och kolla lite på tv innan jag kramar kudden eller vad det nu blir ;)


 
 
Nettan

Nettan

29 januari 2010 22:21

Jockes skinkor kanske ;)

KRAAAAAM vännen, ses i morgon!!!

http://www.skorpan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Brizen

30 januari 2010 03:23

Du är jätteduktig redan.. rör på dig ofta, jobbar, sköter barnen o.s.v :)

Hoppas du får ett superfint ljusparty på söndag..

Ta hand om dig, kramar/B

 
Linda

Linda

30 januari 2010 17:03

Mig gjorde du jätte glad både i går och idag :))

Grattis till vinsten idag :) satt på spänning genom varje serie "fniss".. och tur lungkapaciteten är så pass bra att man kan sitta och hejja :)

Kramizar

http://cancer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards