Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Milla - 26 januari 2010 22:29

Få se nu, vad har hänt i mittliv? Inte mycket.Jobbat,spelat bowling,jobbat,hämtat barn på dagis/fritids,jobbat, tvättat och nattat. Så kul har mitt liv känts. Men det blir väl kanske en lite vändning snart.Men med vad vet jag inte.

Har nyss betalat räkningar och det var INTE kul den här månaden. Fy bubblan. Hatar verkligen januari månad. Kan bara bli bättre.


Igår var jag och spelade korpen med St. Sn kunde inte. Första serien slog jag till med finfina 259. Är jättenöjd med det resultatet. Fick ett tips av en annan spelare när vi hade spelat klart, ska testa det på träningen imorgon. Hoppas att det tipset funkar. Imorgon har vi ju träning, fast idag hade vi extra träning i jakan,men jag kunde tyvärr inte åka dit eftersom Jocke behövde fixa lite med bilen. Det kändes som om det var viktigare. Han måste ju ha en fungerande bil när vi bor som vi bor. Men jag ringde T och förklarade. Men jag är ledsen att jag missade det idag.Jag får ta igen det nästa gång vi har extra träning. Har korpen påtorsdag igen så det blir lite bowling extra iallafall den här veckan.


Hade tänkt att jag skulle färga håret ikväll,men jag vet i nte om detblir för sent. Men om jag går ner och gör det nu så hinner jag kanske.

Det finns ju inte så mycket annat att göra. Jocke och barnen sover ju så jag kan ju lika bra passa på. Ja,det gör jag.

Hörs kanske imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards