Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Milla - 23 januari 2010 19:40

Just idag är jag glad. Vi hade ju liga match mot Hammarby idag. Dom låg på andra plats, vi låg femma. Visst hademan i tanken att vi kunde vinna, det ska man ju alltid ha annars så är det ju ingen ide att gå ner på banorna. Jag har bara en mening att skriva om matchen. VI KROSSADE DEM!!!!!!!!

Nog om matchen nu.


Igår skrev en vän på fb att hon satt och lyssnade på noice. Jag gör det samma nu på spotify. Första låten "Du lever bara en gång" stämmer en heldel. Man blir ju sentimental när man lyssanr,alla gångerman har dansat och "hånglat"till dessa låtar. Jag kan lyssna på sån här musik hur länge som helst. Min make skulle inte kalla det här för musik. Men jag tycker att det är helt underbart. Men somtur var är han ju inte hemma nu. Han är och grattar F.U som fyller idag.Men han skulleinte bli så sen, han ska ju spela imorgon. jag ska åka ner och skrika och heja på vårat b och c-lag. Dom spelar hemma imorgon.


Snart ska jag göra något som jag verkligen inte gillar, det är och vika tvätt och lägga in i garderoberna. Det så ut som om halva garderoben från varje familjemedlem låg på tvättbänken i källaren. Tvättade och väntade bara på att få komma in pådessrätta plats, men dom har inte flygit in där ännu,så jagmåste nog göra det själv annars kommer det nog inte att hända.


Hoppas alla har en trevlig lördag.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards