Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Milla - 30 januari 2010 19:27

Imorse var jag först till "farfar" och lämnade barnen,sen bar det av till hallen för en ligamatch mot Ankaret från Norrtälje. Vid hade förlorat mot dom borta så vi var bra revangesugna. Men man vet ju aldrig hur det går. "Klotet är ju runt och ska rulla, men hur det, rullar det vet man ju aldrig"

Men den här gången rullade kloten våran väg. Det var jämt och spännande.I sista serien trodde jag ett tag att vi bara skulle greja oavgjort, men det gick vägen. Det var så skönt så. Klart,det ärju alltid skönt och vinna,men när man har förlorat mot ett lag förut ärdet ju lite skönare att få vinna nästa gång man möts.

Nu är det liga uppehåll i några veckor,men jag ska spela en tävling den 6/2 i högdalen. Då kan du kolla online igen Linda  . Du kanske blir våran största online supporter.


Nu har jag nyss ätit mat och nu är man mätt och belåten och sitter och slötittar på tv.

Nu ska jag umgås med familjen.

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards