Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Milla - 31 januari 2010 22:18

Det bara vräker snöute och jag har fått nog av den nu. Det är mer än nog det som finns på backen. Jag vill ha vår nu.Hatar att det ska ta så lång tid. Nu måste det vända och bli varmare. Visst det är mysigt att boa in sig i en filt och tända en brasa om bara mysa, men nu har jag gjort det flera gånger så vår om jag får be.


Idag var jag och kollade när våra juniorer spelade hemma i hallen. Dom var duktiga. Sen var det hem och baka kladdkaka till ljuspartyt. Det kom några stycken,så det var trevligt. Nu är det bara att vänta på varorna.

S var kvar här i några timmar såjag har nyss kommit hem efter att ha kört hem henne.

Barnen somnade ovanligt snabbt ikväll. Linn håller på att bli förkyld, nyser och nyser. Hoppas att det stannar vid det och inte blir så farligt. Har verkligen ingen lust att vabba. Behöver varenda krona just nu.


imorgon är det en ny vecka med nya prövningar och saker att ta tag i.


Nu ska jag boa in mig i mysfilten och bara vara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards