Alla inlägg under mars 2009

Av Milla - 3 mars 2009 23:31

Imorgon efter jobbet ska jag till kommunhuset på ett möte med mannen som är chef här ute för barn och ungdomsnämden. Jag fick inbjudan idag. Jag ska vara med som förälder till blivande 6-åringar. Då kan vi kanske få veta hur det kommer att bli inför nästa höst när skolan drar igång igen.

Jag förväntar mig inte att jag kommer att få så mycket svar men det kan vara värt att gå dit iallafall. Som det verkar så kommer skolan att stå tom 1 år och starta upp igen ht -10. Men vi får väl se.



Av Milla - 2 mars 2009 23:15

Mars är en vårmånad, då behöver det inte komma en massa snö.


Idag när jag kom till jobbet så hade mina kära arbetskamrater varit och handlat 3 fp tulpaner till mig, jättegulligt gjort av dom. Dom står nu fint i en vas. Det var en lugn dag på jobbet.


Mamma hade gjort ordning middagen när jag kom hem, skönt att slippa tänka på det för en gångs skull.

Imorgon har vi träning, men jag tar den på onsdag istället. Då måste jag ju ner till juniorerna så då kan jag träna innan. Känns lite taskigt att sticka iväg på bowling igen när mamma är här.


Nu hoppas jag ätt vädret vänder och våren kommer på allvar. Linn plockade snödroppar igår som står  i ett glas i köket. Då borde ju våren komma när dom har kommit fram.

Av Milla - 1 mars 2009 22:44

Vi vann första matchen i Söderhamn men i Hudik föll vi på målsnöret. Med minsta möjliga marginal fick vi stryk. Förlusten suger, men jag tycker ändå att vi föll med flaggan i topp. Det käånns surt att förlora med så lite. Men vi får ta  revansch hemma mot Elan, dom kommer hit nästa helg och då ska vi visa vart skåpet ska stå.


Jag passar på att tacka för alla presenter och gratulationer , Tusen Tack!!!!!!


Fick lite besök idag, så det blev endel kaffe och lite tårta. Måste ju tänka på figuren ;).


Imorgon är det dags att jobba igen. Både kul och sen lite segt. Det ska bli kul att se hur det kommer att se ut med min arbetskamrats tider den här veckan eftersom hon har hand om sina barnbarn. Komma lite senare och gå tidigare kanske????? Vi får väl se.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards