Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Milla - 17 mars 2009 22:04

Idag gick jag faktiskt hem 30 min tidigare, men då var det bara 4 barn kvar. Senär det ju så att dom dagar jag stänger börjar alltid 10 min före mitt schema för att jag är rastvakt, så jag jobbar 100 min/mån utan att få betalt, så då kan jag gå ibland med gott samvete.

Det var rätt så skönt, för så fick jag lite tid med bbarnen innan jag skulle åka till träningen. Vi var 8 st som tränade idag. Det gick hyfsat, men jag är väl inte helt nöjd, gjorde några slarvmissar, men men.

Imorgon har jag juniorträning och då ska jag försöka få ihop lag till 2 reservlags matcher. Det är tur att det snart är slut med matcher, för nu är det lite småjobbigt. Jag hoppas att det är många av dom 7 jag har kvar att fråga som kan, annars kommer jag att skit i det hela och säg att dom får betala wo avgiften själva. Det är ett jävla tjatande och pusslande och så.


Nu ska jag snart gå och duscha och krypa ner i sängen. Känner mig trött för jämnan. Men först ska jag maila prästen och kolla när vi ska sträffas och gå igenom detaljerna som är kvar att kolla.


Idag när jag kom till dagis och hämtade barnen så var det ett barn som hade bitit Mathias i konden, nu är det andra gången. Jag hoppas att det var sista också, annars kommer jag att ta kontakt med den här föräldern. Den här gången såg personalen det, men det gjorde dom inte förra gången.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards