Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Milla - 13 mars 2009 17:26

Gårdagen gick åt att försöka få fatt ispelare till reservlaget. Tycker att det är lite tråkigt att man inte kan kolla när det är liga spel och boka singelmatcher så att det inte krockar. Men jag kanske begär för mycket. Vid 23 tiden igår fick jag ta i den sista spelaren. Ska det vara så?


Idag har det varit en rätt så lugn dag på jobbet. Satt först i massagestolen inna jag började och sen iväg till konserthuset med 8 elever från 6-års och 1 an. När vi kom tillbaka var det dags för fritids. Det var bara jag som jobbade då. Vi pysslade en hel del och hade det rätt så trevligt. När klockan blev 15:30 gick vi ut och lekte i snön. Då hade jag bara 3 barn kvar. Så det var inte så jobbigt.


Nu är jag hemma och ska snart börja med maten. Mathias hade sin första dag på dagis den här veckan så han vilar gott nu, somnade i bilen och har fortfarande overallen på sig, så jag hoppas att han inte sover så länge, så att det blir en tidig kväll sör honom ikväll. Jocke jobbar ikväll med, han lär inte komma hem tidigt. Men men man är ju van nu. Det hade iochför sig varit trevligt med sällskap och kanske ett glas rött, men vi får väl ta det imorgon.


Imorgon är det retur match mot Elan och då ska vi fan ta och vinna. Nu har vi förlorat klart. Kan man ju önska iallafall.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards