Alla inlägg den 11 april 2010

Av Milla - 11 april 2010 15:30

Lif sumpade nog chansen att ta sig upp till elitserien när dom förlorade sist.Men det finns en liten liten chans att det kan gå vägen och det ska jag följa på tv nu. Men dom kommer inte att klara det på egen hand. Men men då har man inget där att göra.


Idag är jag lite seg och trött efter feswten vi var på igår. Det var trevligt och kul att träffa många man inte har sett på ettag.
Skulle vilja gå ut och sitta i solen, men jag måste ju kolla hur det går i hockeyn nu.


Imorgon är det tillbaka till allvaret igen. Det har ju varit skön vecka, den som varit. Den här veckan som kommer så har jag lite inplanerat. Jag skulle behöva sätta på sommardäck på bilen, har iochför sig inte dubbdäck nu, så det funkar ju, sen ska jag kolla på "fuskbyggarna" på onsdag, på söndag ska Hovet kvala till allsvenskan i Nyköping så jag tänkte nog styra bilen ditåt, sist men inte mins så drar superettan igång, då är det bara att heja fram Hammarby så att dom kommer tillbaka till nästa år. Den matchen sänds på tv, så jag kommer att vara bänkad.

Nu ska jag kolla hockeyn. Kämpa kämpa!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards