Alla inlägg den 1 april 2010

Av Milla - 1 april 2010 20:41

Har tagir en paus i allt städande. Mamma kommer imorgon med tåget och ska vara här ca 1 vecka. känner att jag måste städa endel innan hon kommer.Men jag har förvarnat att det kanske finns lite dammråttor här och var. Men jag vet hur det kommer att låta iallafall. Hmm inte bra.

Linns mobiltelefon har ju varit borta ettag. Jag fattar inte hur något bara kan försvinna. Vi bor ju inte i någon 18 rums villa direkt. Men den ligger ju någon stans, men jag kan inte hitta den. Jag blir tokig, jag vill hitta den. Men har jag tur så kommer mamma att hitta den nu när hon kommer. Jag har för migattjagladennågon stans,men jag kan inte komma på var. Men men, den kommer väl fram vad det lider.

Jocke är på svetskurs och kommer hem om ca 1½ timme.

mathias tog en stödvila på en timme, så det ska bli kul att se närhan kommer att somna ikväll. men det gör inte så mycket, då får jag kanske chansen att få sova lite imorgon bitti, skulle inte vara helt fel att kanske få sova till 8.


idag fick jag många fina kommentarer för min vackra klädsel. Det var riktigt roligt att spöka ut sig, som tur var så var detingen som förevigade det.Men A som jag jobbar med tyckte att ja skulle se ut så där varje dag.Men det kommer jag inte att bjuda på, 1 gång/år räcker.

Men jag plockade bort det innan jag åkte och handlade, annars hade jag väl fått extra knäckat som påskkärring på ICA. Inget jag ville idag.

nu ska jag ta mig lite att dricka och sen är det bara att fortsätta.

Glad påsk på er alla.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards