Alla inlägg den 21 april 2010

Av Milla - 21 april 2010 21:59

Idag var jag ner på träningen efter jobbet. Tränade några serier innan det var dags att ta sig ann junioerena. Det gick sådär. På juniorträningen hade vi lite skoj. Vi brukar ha det ibland, nu tyckte jag att det var dags igen. Först fick dom värma upp i 10 min,sen delade jag upp dom 2 och 2,efter det fick dom starta upp 1 serie/bana. Första serien fick dom spela bakers (spela varannan ruta) sen i andra var det båda händerna och stå framme vid övertramps linjen och i sista serien fick dom som har spelat ett tag spela med fel hand och de som är mindre rutinerade spela med rätt. Det blev jämnt och spännande in i det sista. Det laget som vann hade 2 poäng mer än de som kom 2:a.Sen avslutade vi med en 8pin. Dom tyckte att det var en rolig träning.

Sen var det jag och S som tränade.Sådet märks att säsongen är över snart. Vissa var och tränade igår i Jakan och tackade samtidigt av T för denna säsong. Jag kunde tyvärr inte närvara eftersom Jocke var på kurs.men jag fick min träning idag istället.

Imorgon ska Jocke på kurs igen. Jag själv tänkte försöka att städa lite så att det ser trevligt ut till helgen.

På söndag firar vi 1;årig bröllopsdag.Vet inte riktigt hur vi ska fira den. Jocke jobbar ju i helgen. Men på söndag ska Hovet kvala sista matchen till allsvenskan. Vinner dom mot Thureberg i Sumpan så är det klart. Då spelar vi båda iallsvenskan nästa år. Det skulle ju vara en fin bröllopspresent.

Jag vet inte vad jagska köpatill Jocke,men jag kan kanske kan hitta på något på lördag. Då får jagåkaoch kollaom jag kanhitta något.Men just nu har jag inte en susning vad det kan bli. Men något kommer jag säkert på.


Nu ska jag kolla på hockey hur det går i sudden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards