Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Milla - 9 februari 2010 12:16

idag stannade jag kvar i 2 timmar och tittade hur Linn hade det i skolan eller rättare sagt på 6-års. Det var trevligt. Jag hoppas att Jocke tar sig tid en dag och gör det han med. Han kan passa på när han har kort vecka eller jobbar kväll.

Tittade lite i hennes låda och hon fick visa mig vad hon jobbar med, sen tittade vi även i hennes pärm.

Var även med på 1lektion dom hade.

pratade lite med hennes fröken efteråt, strax innan jag skulle gå och fick reda på lite hur det går för henne. Det gick bra,så det känns skönt att höra.


Nu har jag setat framför datorn ettag så nu ska jag ta och göra lite annat innan jag ska åka och hämta Linn, hon får lite kortare dagar nu när jag är hemma med Mathias.

Jocke var piggare idag så nu är han och spelar bowling i Sollentuna. Tyvärr kan man inte kolla on line där. Men men, det finns annat som jag borde göra.


idag fyller min ena halv bror år. Han är inte så liten längra. Måste ta och ringa och gratta honom i kväll.


Ikväll ska jag kolla på Gundes program på tv. Det ser ut att kunna ge några skratt och det kan man aldrig få för mycket av.

Nu ska jag starta en tvättmaskin, sen är tvättkorgen tom förden härgången. Så skönt!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards