Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Milla - 6 februari 2010 14:54

Imorse åkte jag med J, P och C till Högdalen. Skulle spela Eva turneringen. Var ine superladdad, men det gick Jättebra. Fick ihop 1386 (tror jag det blev) med hcp på 6 serier. Jag slog 834 rent på de 4 första. Har faktiskt aldrig varit över 800 förut, så det var kanon kul att göra det idag. Jag är mer än nöjd med spelet idag, Hade faktiskt bara 2 miss och 3 hål, det kan man inte säga så mycket om. Kom 2:a i denna start. Om det räcker till final återstår att se. Det är många starter kvar. Men om jag inte skulole komma dit så är jag iallaflall nöjd. Kan nog inte vara annat.

Tack för att jag fick "lifta" med er fam V/E, så tråkigt att åka självvoch inte ha någon att prata med.

Nu har jag snart en son som sitter bredvid mig i soffan och sover och en dotter som vill att våran granne ska komma hem så att hon får någon att  leka med.


Jag skulle också vilja sova en stund, men jag vet inte när jag ska hinna klämma in det i schemat.


ikväll blir det antagligen melodifestivalen med resten av familjen. Men jag brukar alltid bli så besviken, men vem vet, det kanske kan vara riktigt underhållande ikväll ;)


nu ska ja gta och slappa lite


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards