Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Milla - 7 februari 2010 16:11

Jaha, då var den här helgen snart slut. På förmiddagen idag var jag till hallen och spelade DM kval i laget. Det gick rätt så bra. Jag fick ihop 776/4. Jag gick iallafall vidare på det.Så den 21/3 ska jag till Vårby och spela final med 2 klubbkamrater. Då får vi se hur det går.

När jag kom hem så låg Mathias och vilade, när han hade vaknat tyckte jag att han verkade lite varm,så fram med termometern och kolla. Ja,mycket riktigt feber. Han har varit lite hostig och snorig, så nu blir det till att vaba igen. Men Linn är pigg som tur är. Just nu är hon hos en klasskompis och leker. Ska hämta henne om ca 1 timme.

Jag vet inte men det är någon som har lärt våran son att säga - blä djurgårn,jag vet inte vem,men det är inte jag i varjefall. Han säger att det är pappa och Linn som har lärt honom säga det. Har kommit underför med att man måste tänka på vad man säger här hemma nu förtiden. Han snappar upp det mesta på en gång.

Imorgon hade jag egentligen korpen, men eftersom Jocke jobbar kväll och vi skulle spela kl:19 så fick jag hoppa det. Men just nu är mina fingrar lite ömma efter helgens spel,så det gör inte så mycket.


Jag hoppas att alla har haft en bra helg.

Kram på er



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards