Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Milla - 27 oktober 2010 23:36

Idag har det varit en vanlig dag. Fast jag fick veta min nya lön. Bra? Dålig? ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men strunt samma. Det är bättre än det jag har iallafall. Så nu kan jag skicka in papperna till csn. Ska bli skönt att få det gjort.

Har börjat plugga till tentan iallafall. Imorgon ska jag fortsätta. Hoppas bli klar tills på söndag. Det skulle vara skönt så jag har måndag fritt.

Tränade juniorerna och tränade själv. Det gick bra ganska bra.

Har lite ont i handleden men det är ingen fara.


På fredag ska jag iväg på lite skoj, hoppas jag att det blir. Men det blir det säkert. Ska iväg med Je, vet inte riktigt vilken tid ännu, men det får jag kolla upp imorgon. Men det är alltid kul med Je.

Idag så har det varit ganska lugnt med det mesta. Jag hoppas att det fortsätter så.


Ibland undrar jag hur vissa människor kan bli som dom blir. Vad har hänt dom för ont för att man ska bli som man är mot andra?

Att man inte har vissa spärrar. Jag kan inte fatta. Människor ställer upp och man blir behandlad tillbaka som en påse skit.Är det tacken det?

Tror inte det.

Hur ska man kunna lära barn i skolan hur man ska vara mot andra när inte vuxna människor kan vara goda förebilder. Men jag kan säga att jag är glad att jag har lärt mig en läxa och att jag kan uppfostra våra barn till bättre människor än en viss person har varit mot mig/oss.


Nu ska jag sluta lägga energi på detta och gå vidare. Imorgon är en ny dag.


Go natt!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards