Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Milla - 12 oktober 2010 18:44

Idag var det skola igen. Skulle få tillbaka min livs första tenta. Klarade jag den eller fick jag rest?

Jag.....................

klarade................

den....................

JA, JAG FICK G!!!!!!!!!!

Känns så himla bra att jag klarade den och fick G och inte behöver göra om den. Nu är det bara att ladda för att göra nästa och den ska vara inlämnad om 4 veckor idag. Bara att börja gnugga geniknölen ännu mer.

Det kommer nog att bli lite svårare denna gång,men jag ska nog klara den iallafall.


Annars? Jo tackar som frågar. Huvudet upp och fötterna ner. Men det är väl så det ska vara. Har väl mått bättre, men jag har även mått sämre.


Ilördags var det dags för bowling igen. Denna gång spelade vi hemma mot Agda från Sala. Vi vann. Mitt spel var väl inte det bäsat, meninte mitt sämsta heller. Jag fickslita för att få några poäng, men vi vann och det är det som är huvudsaken.


På lördag är det ny match. Då har mamma kommit, hon kommer på fredag kväll. Jag vet inte om hon är sugen på att tillbringa några timmar i hallen, men hon kan kanske åka ner med J och barnen. Så kan hon vara och kolla när J splear istället. Vi får väl se hur det blir.


Nu ska jag servera lite mat åt 2 hungriga barn och min hungriga mage.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards