Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Milla - 6 oktober 2010 23:14

Dagarna rullar på. Mycket med skolan. Men det går framåt. Allt vi läsaer är inte kul, men det kanske blir bättre. Just nu är det mycket om filosofer och teoretiker, kanske inte det roligaste att lösa om. Men det är väl ett måste.

Har iallafall många trevliga klasskamrater.


Nu i helgen är det bowling igen. Har varit uppehåll i 2 helger. Nu på lördag har vi min gamla hemstad vi ska möta. Vi har hemmaplan så jag hoppas att vi kommer att gå segrande ur denna drabbning.

Tränade idag innan juniorträningen. Det gick bra, fick ihop 809 på 4 sen tränade jag efter juniorerna med, det gick inte lika bra, men slet ihop 750 då. Kändes lite att vara själv på banan båda gångerna. Det blir ju lite annat tempo än när man är 2 på banan.


I morgon så är det inget inplanerat förutom att jag måste försöka plugga lite. Vi har inte så många läxor den här vecka, men lite är det. Det är mycket annat spom har tagit tid nu den senaste tiden, men jag får inte börja slarva för då blir det jobbigt till tentan. Väntar på svar från den första borde komma vilken dag som helst.


I fredags had e jag lönesamtal. det gick bra. Chefen var nöjd och tyckte att jag hade lite för låg lön för det jobbet jag utför, men hon sa att jag kommer att få mer och mer. Mendet går ju inte att höja hur mycket som helst direkt, vi är ju många som ska dela på det som kommer. Men det känns ju skönt att höra att hon tycker att jag har för lite och vill höja mig.


Snart är det dags för3 års kalas, hua vad tiden går. Haringen aning om vad jag ska köpa men jag kommer nog på något vad det lider.


Nu ska jag gå och sova, jobbet väntar imorgon.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards