Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Milla - 21 februari 2010 23:18

Igår hade vi ju först match i Brännkyrka mot Hammarby. Hoppet att vinna fanns, men att det skulle bli en hård nöt att knäcka. Men tro det eller ej, men vi grejade det. Nu den här säsongen har vi vunnit båda matcherna not dom. Det är stort. Det var jämnt och spännande,men vi lyckades i sista ta 2 bord och det räckte. Vissa gillade det inte alls, men vi gjorde det. Hahaha.

Efter det var det bara att hoppa in i bilen för att styra kosan mot Nynäs och färjan till Gotland. Käkade lite på grillen vid färjan. Det blåste en del och det kändes lite jobbigt med hur mycket det skulle gunga. Men det var inte så farligt. Visst, det gungade endel ettag,men det var inte så himla farligt tycker jag. Vi satt vid borden och surrade lite, sen tog jag och gick till vilstorlarna och vilade,så himla skönt. Sov typ 1 timme.

Sen när vi kom i land hade vi en bilfärd på ca 1 timme.När vi kom till vandrarhemmet så var det lite prat i ca 15 min sen sängen. Somnade fint och vaknade strax före 8, dusch sen frulle.

Matchen mot Stånga har jag förträngt. Det gick inte bra. Jag spelade som en påse skit och ja, jag vet inte vad jag ska säga.

Jo,det vet jag. "Vi hade trevligt på hemresan med"

När jag kom hem så var Mathias vaken. Så mysigt att få en blöt puss moch en varm go kram. Jag verkligen älskar mina barn.


Nu ska jag sussa så jag orkar med morgondagen. Då är det korpen efter jobbet

Men jag hinner hem emellan,ska inte spela förrens 20.

Natti natti

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards