Alla inlägg under februari 2009

Av Milla - 3 februari 2009 23:39

mot Prag. Har varit igång i 2 dagar. Ska bli kul och kolla om man klarar det.


Idag hade vi AP träff efter jobbet. Dom träffarna är inte kul, tycker inte att dom ger så mycket. Men men det är inte så många kvar den här terminen. Imorgon är jag inte i klass förrens kl:13 ca, dom ska till Naturhistoriska, men jag börjar ju inte förrens kl;9,30 och då har dom redan åkt, så jag ska ta och röjja lite i personalrummet bland annat.


Idag fick vi papper hem om att RW vill ta över skolan och man skulle anmäla intresse om man ville att ens barn skulle gå där, men jag har redan anmält Linn dit. Det gjorde jag för ca 5 mån sedan. Men man skulle kanske dubbelkolla det. Så att det inte har blivit någon miss.


Tränade bowling idag, det gick rätt så bra. Vi var många på träningen så det var kul. Spelade 3 serier. Får se om jag hinner träna innan juniorernas träning i morgon. Ska man spela Evas nästa fredag vore det bra att träna endel.


Nej, nu ropar sängen på mig.

Av Milla - 1 februari 2009 23:19

Var lite segt att gå upp imorse, bara tårna kom utanför täcket ville jag inte gå upp, hua va kallt det var där utanför. Men det var bara att masa sig upp för att ta sig till samloingen för 2 matcher. Först var det borta mot Ön och sen var det HIF borta. Matchen mot Ön var kul, inte bara för att vi vann, dom är även väldigt trevliga att spela mot. Idag hade vi turen på våran sida med att vinna mot dom. Jag tycker att det är svårspelat där.

När vi kom till Brännkyrka var Jocke där med barnen för att kolla, det var en trevlig överaskning. Det blev en jämn match där med men nu lyckades vi bara få 10 lika. Jag trodde att vi skulle vinna, men 3 poäng av 4 möjliga är bra det med. Nu får vi ladda under uppehållet och kriga vidare om några helger så att vi behåller FÖRSTA platsen.


När vi hade spelat klart fick jag skjuts till Vallentuna för att hämta min bil. Blev kavr ca 30 min och pratade lite sen bar det av hem till våran lilla ö. Det var väldigt skönt att komma hem. Hade varit borta i ca 9 tim. Nu har jag slappat ett litet tag och snart är det dags att gå och krama kudden för att orka med jobbet i morgon och sedan ska vi ju starta våran promenad till Prag. Nu jävlar ska jag börja träna på allvar!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards