Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Milla - 7 februari 2009 22:17

I förrgår när jag körde hem från jobbet, tyckte jag att det var knepigt att växla. Jag sa det till Jocke, men han trodde att det kunde vara en sprint son hade hamnat lite fel. Sen igår när jag skulle backa ut här hemifrån så fick jag knappt i backen och inte blev det lättare när jag skulle lägga i 1:an. Men jag kom iväg. När jag hade kommit en bit så blev jag tvungen att växla ner sen fick jag bara i 3:an och 5:ans växlar. Det blev ingen rolig resa till jobbet, jag fick slita för att kunna få i dom två växlarna. Jag hade ingen rolig morgon alls, åkte ifrån vissa saker som jag skulle ha med mig också. Men när jag hade lämnat in Linn på sin avdelning pratade jag med en fröken vars man kan bilar och jag hade en sådan himla tur att han var ledig och skulle hämta deras minsta på skolan, så jag ringde och han kom och kollade på bilen. Jag såg tusenlapparna segla iväg, men till min lycka så var det bara att fylla på olja till kopplingen. Det fixade M åt mig så nu funkar den perfekt igen. Vad skulle jag ta mig till utan honom vid tillfällen som dessa.


Idag har jag varit ute på en promenade, från bowlinghallen till City Gross och tillbaka med Mathias i vagnen. Det var en uppfriskade promenad. Men det var inte så roligt väder. Får se om jag följer med mina Prag vänner på en långpromenad imorgon när Linn är på kalas. Jag har endel saker jag borde uträtta, men jag hinner kanske med det också. Vi får se lite vad det är för väder. Men det skulle vara skönt med en promenad i trevligt sällskap.


Pratade idag med N om datum för KM, jag tror att vi har löst det nu. Jag hoppas att dom flesta blir nöjde. Det går ju inte att få alla med och alla nöjda. Vi har haft problem att hitta ett bra datum eftersom N ska resa bort i 2 veckor så då försvinner ju 3 helger och april är det körigt för mig.


Nu ska jag gå och krama kudden. Kan behöva lite sömn, den varan har det inte blivit så mycket av på slutet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards