Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Ska snart stångas mot Stånga

Av Milla - 26 februari 2011 10:51

Hade en skön morgon. Nu har jag blivit utklassad i Mario kart wii av båda barnen. Tur att dom får vinna i vissa spel ;)

Sitter och väntar på att tiden ska gå. Sedan ska jag iväg till hallen för returmöte mot Stånga. Vi ska fasiken vinna idag, vi var ju sååååå nära på Gotland förra helgen.

Har haft en trevligt chatt stund med A idag, alltid lika kul.

Idag är det lite skönare väder, jag hoppas att det kommer att bli varmare för nu tycker jag att det räcker med vinter. Jag gillar snö, men nu har jag haft det så att det räcker och blir över.

Mina 2 första veckor på den nya avdelningen är över, nu är det bara 6 veckor kvar, sedan tillbaka till min rätta avdelning. Men jag trivs på den avdelningen jag är nu, vi har mycket kul tillsammans. Men jag kommer ju träffa dom igen, det gör jag ju med min vanliga avdelning nu.

Jag vann ju ett nytt klot, tänkte jag skulle ringa och kolla om det finns tid nu på sportlovet och åka och handla det nya klotet. Synd bara att det inte är så jättelångt kvar på säsongen, men det gör inget. Ett nytt klot är alltid ett nytt klot.

Vi skulle ha haft lite gäster ikväll, men den ena blev sjuk, så det blev inget, men vi får ta det en annan helg istället. Nu ska jag packa väskan för jag behöver åka och handla lite innan vi ska till hallen.

måste se till att få i mig och barnen lite lunch med innan vi ska spela.

Sen lär jag väl betala räkningarn eller om jag gör det imorgon. De kan ju inte dras förren på måndag iallafall.

Nu hoppas jag att alla håller tummarna på att vi vinner.

Hej så länge.

 
 
Ingen bild

~Anki

26 februari 2011 13:16

hehe så dom vann =) kul då barn kan glänsa ibland. ha en fortsatt trevlig helg nu

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards