Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Milla - 28 februari 2011 20:15

Idag fick jag ett samtal. Det var ett samtal som INTE liknar något annat samtal jag någonsin fått. Det var en kär vän som ringde och grattade mig,men samtidigt så ville hon berätta något för mig. Det hon sa var blandannat: Jag är så glad att jag har dig som vän, du är alltid glad och positiv, ställer alltid upp och sprider glädje, jag är så tacksam att jag är din vän och tycker så mycket om dig.

Det och en massa annat fick jag höra av denna underbara människa. Jag fick en massa tårar i mina ögon och det talade jag även om. Jag HOPPAS att denna person vet att hon betyder oerhört mycket för mig. Jag är glad att jag har lärt känna henne på "lite" äldre dar.

Det hon sa till mig kan jag lova att det var den finaste födelsedags present jag har och kommer att få denna födelsedag.

Tusen tusen tack J!

Av Milla - 28 februari 2011 17:35

idag är det min dag. Jag fyller år. Hur mycket? Ja, jag skulle säga 20+ ;)

Fick många gratulationer på jobbet och några fina teckningar. Nu är det snart dags för middag. Jag har fått välja. Det kommer att bli smaskens.

Hade medarbetarsamtal idag. Inge kul,men va sjutton, man måste. När vi var nästan klara så frågade min chef vad hon tyckte att hon skulle tänka på när hon skulle sätta min lön. Då tänkte jag, va sjutton, nu ska jag verkligen säga vad jag tycker...... Så för första gången stod jag på mig och talade om vad jag var bra på och att detmåste gå att räkna in när man ska sätta den nya lönen. Så nu är det bara att hoppas att hon tar mod till sig och ger mig den löneökning jag förtjänaroch inte något jäkla daltande att ALLA måste nästan få lika, för då kommer jag att skrika rakt ut. Fick en förfrågan idag som jag ska fundera på. Om jag tackar ja, så kan det ge mig lite extra pengar resten av denna termin och ev en lite present till mig själv. Men jag måste prata lite med en viss person på jobbet först innan jag tackar ja. Men det är roligt att dom tror påmig. Jag hoppas att jag kan prata med denna person på onsdag.

Men jag fick iallafall en massa beröm och det var kul. Alltid kul med beröm.

Nu ska jag fixa lite med maten så att det blir något gott att stoppa i magen innan det blir tårta.

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards