Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Milla - 7 februari 2011 22:35

Imorse när jag kom till jobbet, så var 2 st personal på min avd sjuka. Hmmmm, inga vikarier gick att få. Inte ens från lärarpoolen. Sedan var det ju inte bara på våran avd det fattades personal. Nej då. Men jag lyckades få tag på S som gärna kom och jobbade lite extra. Aldrig fel med lite extra klirr i kassan. Vi lyckades fixa till den här dagen med, med lite omkastning av schemat och så. Men i det stora hela så blev det en bra dag till slut.

Jag fick dock jobba över lite, men det var okej, bara att skriva upp övertiden och så kan jag ta ut den på sportlovet.

Sedan var det dags för simskola. Idag behövde jag inte ha M med mig, så då passade jag på att plugga lite. Kanske inte den bästa miljön att sitta i ett badhus och försöka läsa naturdidaktik, men det gick att skumma texten och svara på frågor från ett papper ;)

Efter simskolan var det korpen. Vi vann idag och mitt spel funkade riktigt bra idag med, bara att hoppas att det håller i sig tills på fredag, då det är dags att tävla igen. Denna gång i högdalen. Det ska bli kul. Det är jag och en klubbkamrat till som ska spela då. Idag tror jag att jag hade ett snitt på 211 på 2 serie,inte hlet fel. Det som var skönt var att mitt spärrspel fortfarande funkar, vilket det inte har gjort. På onsdag är det träning igen sen fredag, så den här vecka blir det spel 3 gånger. Inte helt fel,skulle vilja spela mer, men dels är tiden för knappoch min plånbok säger nej. Men det kommer att bli bättre hoppas jag fast det känns som om det är en bit kvar tills dess.

Imorgon ska jag på ljusparty till N. Undra vad det vankas för ljus man faller för denna gång. Det fanns tydligen några nya dofter. Man har ju sina favoriter men man kanse hittar något nytt. man kan aldrig så noga vet.

Hej hopp nu ger jag opp!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards